Program Paste Crestin Ortodox 2022

  • Joi 22.04.2022 - Deschis
  • Vineri 22.04.2022 - Inchis
  • Sambata 23.04.2022 - Inchis
  • Duminica 24.04.2022 - Inchis
  • Luni 25.04.2022 - Inchis
  • Marti 26.04.2022 - Deschis

Program Rusalii: 13.06.2022 - Inchis

Program Sfanta Marie: 15.08.2022 - Inchis

Program 1 Decembrie 2022

  • Marti 29.11.2022 - Deschis
  • Miercuri 30.11.2022 - Inchis
  • Joi 01.12.2022 - Inchis
  • Vineri 02.12.2022 - Deschis
  • Sambata 03.12.2022 - Inchis
  • Duminica 04.12.2022 - Inchis
  • Luni 05.12.2022 - Deschis

Program Craciun si Revelion 2022

  • Vineri 23.12.2022 - Deschis
  • Intre 24.12.2022  -  08.01.2022  -  Inchis
  • Revenim pe 09.01.2022

Doar comenzile plasate pana in ora 13:00 - 23 decembrie 2021 vor fi expediate in aceeasi zi. Comenzile plasate dupa ora 13:00 vor fi expediate incepand cu 9 ianuarie

Cum pot sa plasez o comanda?

Poti plasa o comanda direct pe site, pe email (comenzi@green-print.ro) sau telefonic la 0728350300 (intre 09:30 si 16:30)

In cat timp imi ajunge comanda?

Pentru comenzile plasate pana in ora 14:00, comanda va ajunge ziua urmatoare. Pentru comenzile plasate dupa ora 14:00 comanda mai poate intarzia inca o zi.

Cand comanda a fost expediata vei primi un email care contine toate informatiile necesare. Acolo vei gasi si numarul de AWB si link-ul unde poti urmari expeditia pas cu pas

Ce optiuni de plata am?

Plata cu cardul, ordin de plata sau ramburs la curier. Urmeaza instructiunile din pagina de finalizare a comenzii

Cu ce curier este trimisa comanda?

Fan Courier

Vreau sa ridic comanda de la sediu. Cum fac?

Plaseaza comanda si o poti ridica in 2-3 ore de la plasarea ei atata timp cat te incadrezi in programul de ridicari 09:30 - 16:30.

Vezi sectiunea Contact pentru a localiza depozitul nostru

Unde gasesc factura?

Factura o poti descarca din sectiunea istoric comenzi

Cum pot face retur?

Ne poti contacta telefonic, pe Whatsapp la 0728350300 sau pe email in care sa ne spui ce produse doresti sa returnezi. Apoi produsele trebuiesc aduse la in sediu sau trimise pe curier.

Am primit produse deteriorate! Ce fac?

Ne poti trimite pe email sau pe Whatsapp la 0728350300 niste poze si sa ne explici pe scurt situatia iar colegii de la suport vor gasi cea mai buna varianta pentru a rezolva problema neplacuta

Ce este lista de cumparaturi?

In lista de cumparaturi poti salva ce produse te intereseaza pentru a nu le cauta data viitoare cand doresti sa le comanzi. Deasemenea poti trimite lista de cumparaturi catre altcineva.

Poti pune un produs in lista de cumparaturi apasand pe inima din pagina produsului.

Produsul pe care il vreau nu este in stoc! Cand revine?

Iti poti seta o alerta de stoc din pagina produsului si vei primi un email cand produsul revine in stoc.

Vreau sa vad comenzile vechi. Unde le gasesc?

Poti vedea toate comenzile plasate pe site ul nostru la sectiunea istoric comenzi

Produs adaugat in lista de cumparaturi

Folosim cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta.